Szállítás és fizetés

Szállítási információ

A csomagok feladására az Foxpost és MPL futárszolgálatokat használjuk. A küldemények a feladást követően 1-2 munkanap alatt érnek el Hozzád, azonban esetenként (különösen hétvége után, ünnepi időszakban) előfordulhat 1-2 nap késés a megnövekedett csomagszám miatt.

A szállítási módnál többféle lehetőség közül is választhatsz:

Személyes átvétel – ingyenes: előzetesen egyeztett napon vehető át szalonunkban a Nailspa 1123 Bp. Csörsz utca 14-16. Időpont egyeztetés: +36702835175 vagy info(kukac)glowonyou.com e-mailen. A megrendelt csomagokat 7 napig őrizzük. Fontos tudnod, hogy személyes átvétel esetén csak előre kifizetett csomagokat lehet átvenni, ezért csak bankkártyás fizetéssel vagy banki előre utalással tudsz így rendelést leadni. Bankiutalás esetén, csak az utalás beérkezése után tudjuk elkezdeni a rendelés feldolgozását.

Utánvételes fizetés + felár 590.- esetén készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni.

Foxpost házhozszállítás 1590.-
Kiválóan felépített hálózatával gyors és zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé, így a csomagok már a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek.

GLS csomagpont, GLS automata
Igazítsa saját idejéhez a csomagátvételt a GLS Automaták és GLS Csomagpontok segítségével.

A GLS Automaták többsége elhelyezkedésüknek köszönhetően 0-24 óráig rendelkezésére áll. A csomag átvételére az értesítésben szereplő PIN kód megadásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Az utánvét kifizetése automata esetén kizárólag bankkártyával történhet.
GLS automatába szállítás: 950.-

A GLS CsomagPontok esetén a csomag átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával szintén 5 munkanap áll rendelkezésre. A csomagok minden szállítási mód esetében a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek.
GLS Csomagpontba a szállítás: 990.-

Fizetési információ

Háromféleképpen tudod kifizetni a webshopunkban a megrendelt csomagodat:

Banki előre utalással: Az utaláshoz szükséges minden információt megtalálsz a sikeres rendelésről szóló visszaigazoló emailben is. Az utalás beérkezéséről nem küldünk visszaigazolást, annak sikerességét a netbankodon keresztül, vagy a GLOW ON YOU fiókodba bejelentkezve tudod ellenőrizni (rendelés állapota: számlázás, összekészítve). Az utalás indítására 10 napod van, mielőtt automatikusan törlődne a rendelés.

Bankkártyával: A fizetés az OTP SimplePay felületén történik, maximális biztonságban az OTP Bank segítségével. MasterCard, Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron és American Express kártyákat fogadunk el. Sikeres fizetés esetén a SimplePay-től is visszaigazoló emailt fogsz kapni és a csomagot megrendelés után rövidesen összekészítjük (ha munkaszüneti napon adtad le, a rendelés utáni első munkanapon). Ha a visszaigazoló email nem érkezik meg a Simpletől, az azt jelenti, hogy a tranzakció sikertelen volt. Ha a tranzakció sikertelen, akkor a rendelésed automatikusan törölt (vagy függő) státuszba kerül – ezt ellenőrizheted a fiókodban is – és NEM fogjuk feldolgozni. Nyugodtan adj le új rendelést, de érdemes várni 10-15 percet mielőtt újra próbálkoznál a bankkártyás fizetéssel, vagy válassz másik fizetési módot a fenti két opció közül.

Utánvétellel: Az utánvétel a GLS szolgáltatása, és ez esetben csak akkor kell kifizetned a csomagod, ha már a kezedben van. A csomagot megrendelés után rövidesen összekészítjük (ha munkaszüneti napon adtad le, a rendelés utáni első munkanapon). Az utánvételes rendelés felára 590 Ft. Házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni.

Személyes átvétel – ingyenes: előzetesen egyeztetett napon vehető át szalonunkban a BEAUTY-NAIL-SHOP 1123 Bp. Csörsz utca 14-16. Időpont egyeztetés: +36702835175 vagy szalkaihajnalka@gmail.com  e-mailen. A megrendelt csomagokat 7 napig őrizzük. Fontos tudnod, hogy személyes átvétel esetén csak előre kifizetett csomagokat lehet átvenni, ezért csak bankkártyás fizetéssel vagy banki előre utalással tudsz így rendelést leadni. Banki utalás esetén, csak az utalás beérkezése után tudjuk elkezdeni a rendelés feldolgozását.

Személyes átvétel esetén nincs lehetőség az utánvétes fizetést választani.

Arra kérünk, hogy bankkártyás fizetés (SimplePay) esetén mindig ellenőrizd, hogy valóban sikeres volt-e a tranzakció, és megérkezett tőlünk és SimplePay-től is a visszaigazolás, mert a sikertelen kártyás rendeléseket nem dolgozza fel a rendszerünk. Sikertelen rendelést jelez ha a SimplePay visszaigazolás nem érkezik meg 5-10 percen belül (nézd meg a spamek és a promóciós levelek között is), ha a netbankodban sem látod a nyomát a tranzakciónak, vagy ha a GLOW ON YOU fiókodban a bankkártyás rendelésed státuszta függőben vagy törölve. Az ilyen rendelésekkel nincs további teendőd, nyugodtan adj le új rendelést a számodra szimpatikus fizetési móddal.